Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Psát určitě umíte, jen délka k poměru obsahu se mi zdá příliš velká. Zahuštěním by článek získal. Ale třeba se mýlím, to víte, asi jsem, ač v "nejlepším věku", nakažen zkratkovitou dobou.

1 0
možnosti

:-), víte, mám svůj styl psaní a kdybych ho měnila, nebyla bych to už Já, přesto doufám, že si z mé lidové tvorby sem tam něco vyberete a udělá vám to neobyčejně obyčejnou radost. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Máte talent velmi barvitě vylíčit děj, klidně byste se mohla živit psaním. Jinak co by to bylo za generála kdyby se vozil po mladé nešťastné a nervozitou krapet nešikovné děvočce? 

Výborný text, hned mám po ránu lepší náladu:-)

0 0
možnosti

Děkuji za přízeň, pokud Vám to zlepšilo náladu hned po ránu, je to víc, než jsem čekala a těší mě to :-)

0 0
možnosti

J78a81r87a 53R76a86n51k

3. 3. 2015 1:18

Stastna to zena:-(

0 1
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 827x
Minulost píše budoucnost.

 

Hle, člověče, máš bibli uč se, anebo se ji můžeš zříci zcela, přece zůstanu v tvé mysli spící, když mysl vládne zbytku těla, bláznův smích nad moudrými, blízko k srdci láska po ní žal, pasáček s ovcemi zbloudilými mezi vlky pase je dál.

 

Nuda bohatých spěje ke zločinu stejně jako bída chudých.

 

Netrap se lidmi ze své minulosti, je důvod proč se nedostali do tvé budoucnosti.

 

Stoupej tak vysoko aby, až budeš padat, uměl si i plachtit.

 

Kdo vede lidstvo ústy svými a mé myšlenky za své pokládá, ten není hoden očisty, jen špíny, ten schází tak, jak s čím nakládá.

 

Kde nestačí filosofie, jsou potřeba důtky.

                                  -ed-