Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čo by ste mu odpovedala ? to myslíte vážne ? 8-o

0 0
možnosti
Foto

cestování vlakem je úžasná věc v žádném jiném dopravním prostředku nejste součástí lidských příběhů...nepoznáte tolik různých lidí, během krátké chvíle několikrát nezrudnete vztekem nebo se nerosmějete na celý kolo...a od začátku do konce je to o lidech...Průvodčí Vám umí zlepšit, případně pokazit náladu hned ráno, bez rozdílu jestli se sama roztahujete v kupé nebo stojíte v uličce na jedné noze.:-)

0 0
možnosti
Foto

Cestování vlakem miluji a nad těmi, kdo mají nutkavou potřebu dělat mi společnost v kupé, se už jen usmívám. Dříve mi vadilo, když někdo vrazil do kupé bez pozdravu, bez dotazu na volné místo a hned se uvelebil nejlépe tak, aby byl v mém zorném úhlu. Některým jsem začal říkat: "Dobrý den, ano, je tu volno," načež jsem viděl udivený obličej a dostal odpověď: "Ale já se Vás na nic neptal/a!," tak jsem dopověděl: "Právě proto." Později mě to přestalo bavit, proto jsem změnil taktiku, když někdo takový bez pozdravu a dotazu na volné místo vpadl do kupé, otočil jsem se k dceři nebo synovi a nahlas a zřetelně řekl: "Vidíš, jak je to neslušné, když někdo neumí pozdravit?" Podobných vlakových historek by se daly napsat mraky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 827x
Minulost píše budoucnost.

 

Hle, člověče, máš bibli uč se, anebo se ji můžeš zříci zcela, přece zůstanu v tvé mysli spící, když mysl vládne zbytku těla, bláznův smích nad moudrými, blízko k srdci láska po ní žal, pasáček s ovcemi zbloudilými mezi vlky pase je dál.

 

Nuda bohatých spěje ke zločinu stejně jako bída chudých.

 

Netrap se lidmi ze své minulosti, je důvod proč se nedostali do tvé budoucnosti.

 

Stoupej tak vysoko aby, až budeš padat, uměl si i plachtit.

 

Kdo vede lidstvo ústy svými a mé myšlenky za své pokládá, ten není hoden očisty, jen špíny, ten schází tak, jak s čím nakládá.

 

Kde nestačí filosofie, jsou potřeba důtky.

                                  -ed-