Povídky

Eva Dreyová

Jak jsem byla na výstavě aneb kdo na to má buňky

Na stole zazvonil telefon. „Ano, slyším..“, „Ahoj, nechceš jít na výstavu? Dostala jsem dva lístky a Mirek se mnou nechce jít, nemá na to prej buňky..“ a zazněl její zvonivý smích.

28.9.2015 v 0:10 | Karma článku: 9.94 | Přečteno: 298 | Diskuse

Eva Dreyová

Jak jsem šla na návštěvu aneb pořiďte si dům snů

Letěla jsem z práce, tramvaj na mě počkala, což se nestává každý den. Přede mnou celý volný víkend, což taky není samozřejmostí a tak jsem se těšila, jak si udělám siestu při svíčkách a pustím si nějaký fakt výživný film..

14.9.2015 v 19:03 | Karma článku: 16.61 | Přečteno: 541 | Diskuse

Eva Dreyová

Jak jsem jela vlakem aneb nejmocnější démoni světa

Jsem člověk, který nepohrdne žádným dopravním prostředkem od koloběžky až po letadlo. Necestovala jsem ještě v ponorce, ve stíhačce, v kosmické lodi a na skateboardu.

4.9.2015 v 3:31 | Karma článku: 10.87 | Přečteno: 644 | Diskuse

Eva Dreyová

Jak jsem spáchala dobrý skutek aneb sytý hladovému nevěří

Kdo by neznal trhy? Ať už vánoční či velikonoční či jiné, samé lidské hemžení a člověk tam narazí na různé týpky a není tam nouze o všelijaké situace.

25.4.2015 v 22:13 | Karma článku: 28.37 | Přečteno: 1522 | Diskuse

Eva Dreyová

Jak jsem vyhodila medvídka aneb cesta do hlubin dětské duše

Mít malé dítě byla pro mě obrovská zodpovědnost. Tak obrovská, že jsem se bála, že takové břímě nemůžu bez klopýtnutí unést. Nevím, jak to vnímají jiné matky, ovšem já jsem to brala smrtelně vážně. Představa, že něco jako matka zp

23.4.2015 v 18:30 | Karma článku: 15.24 | Přečteno: 443 | Diskuse

Eva Dreyová

Jak jsem nešla na italskou svatbu aneb víš s kým spíš?

„Tomu neuvěříš, budu se vdááávat“ řítí se kavárnou k mému stolku, kde na ní už deset minut čekám. Nikdy nebyla moc přesná, ovšem akademickou čtvrthodinku jsem jí tolerovala. Několik hlav v podniku s sebou trhlo a otáčí se směrem,

21.4.2015 v 15:40 | Karma článku: 12.85 | Přečteno: 790 | Diskuse

Eva Dreyová

Jak jsem se dozvěděla o konci světa aneb to už nebudou slevy

Znáte to, nabitej den, v práci fofr, na ulici fofr, máte pocit, že nic nestíháte a ještě přemýšlíte, co udělat k večeři malé líté „zvěři“, která čeká doma a je přesně vtom věku, kdy sní doma všechno na co přijde,..

17.4.2015 v 0:00 | Karma článku: 12.08 | Přečteno: 584 | Diskuse

Eva Dreyová

Jak jsem "vyčarovala" mýtinu

„Ahoj babi, přijedu na víkend na chalupu, máš radost?“ švitořila jsem do telefonu, páč jsem se těšila jak si udělám víkend bez rušného velkoměsta v naprostém klidu v podhůří a v čisté přírodě, kde vás ráno neprobudí ani rána z děl

7.3.2015 v 13:32 | Karma článku: 9.52 | Přečteno: 281 | Diskuse

Eva Dreyová

Jak jsem "pokřtila" ruského generála

První zaměstnání někdo považuje za něco, co jaksi automaticky vyústí do další životní etapy po úspěšném či neúspěšném studiu na nějakých školách. A jak to tak bývá, ne každý dělá práci jakou si vysnil či představoval.

3.3.2015 v 0:03 | Karma článku: 17.33 | Přečteno: 1613 | Diskuse

Eva Dreyová

Jak jsem se byla potrestat

Vy se netrestáte? Tak to děláte velkou chybu. Člověk by se měl potrestat alespoň jednou měsíčně povinně.

1.3.2015 v 15:11 | Karma článku: 12.58 | Přečteno: 826 | Diskuse
Počet článků 264 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 797

Minulost píše budoucnost.

 

Hle, člověče, máš bibli uč se, anebo se ji můžeš zříci zcela, přece zůstanu v tvé mysli spící, když mysl vládne zbytku těla, bláznův smích nad moudrými, blízko k srdci láska po ní žal, pasáček s ovcemi zbloudilými mezi vlky pase je dál.

 

Nuda bohatých spěje ke zločinu stejně jako bída chudých.

 

Netrap se lidmi ze své minulosti, je důvod proč se nedostali do tvé budoucnosti.

 

Stoupej tak vysoko aby, až budeš padat, uměl si i plachtit.

 

Kdo vede lidstvo ústy svými a mé myšlenky za své pokládá, ten není hoden očisty, jen špíny, ten schází tak, jak s čím nakládá.

 

Kde nestačí filosofie, jsou potřeba důtky.

                                  -ed-