Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J82i75r21i 40B62o12r

28. 8. 2017 10:20

Vy si nemůžete pamatovat,jak vypadala soběstačnost třeba v prodejnách OVOCE A ZELENINA v zimním období v 80tých letech. Když jsem prvně viděl prodejnu zeleniny v NSR(20km od mého bydliště),tak jsem asi 80% zboží viděl poprvé.

0 0
možnosti

E83v61a 65D65r91e23y63o22v74á

28. 8. 2017 17:35

Hmm.. tak proč jste nešel u nás do Tuzexu? Je sice fakt, že těch tuzexáren bylo po republice ještě málo, ale byly.. Vy jste byl v osmdesátkách ve spolkovým Německu? Tak to asi nebylo tak horký s tím, že nikdo nemohl v socíku vycestovat, žejo..

1 0
možnosti

J15i68r82i 26B13o88r

29. 8. 2017 8:49

Vážená paní,do NSR jsem vycestoval po 12ti létech neustálý žádostí o devizový příslib.Jednalo se o návštěvu příbuzné.Povolení bylo na tři dny a podmínka cesta bez dětí. V Tuzexu se neprodávala zelenina a prodejna byla 60 km od mého bydliště. Vůbec nemáte tušení o čem píšete.Vaši arogantní odpověď nebudu komentovat.Je mě 70 a rád bych s vámi na takové téma mluvil. Tře ba bych vám něco osvětlil.

0 0
možnosti

E70v84a 69D56r78e94y40o87v70á

29. 8. 2017 20:48

To není drzost, to byste mně křivdil.. je tam patrná spíše trocha jízlivosti.. víte, myslím, že vím o čem píšu, protože mandarinky, pomeranče, ananas, lilek, kokosový ořech, hroznové víno, kiwi a jiné exotické ovoce či zelenina není pro Evropana v zimních měsících, dokonce ani v letních, životně důležitá potravina, ale je pro mnoho lidí příjemné si to koupit, když ta možnost je, kvůli jejich pocitu uspokojení, že to mají a hlavně že na to mají, jenomže většina na to nemá ani dnes, aby si to mohla kupovat každý den nebo obden, co je platný, že si koupíte pomeranč za dvacku, když kvalitní máslo stojí padesát, a já osobně dám přednost kvalitnímu máslu před chemicky stříknutým pomerančem, který sem cestuje tak dlouho, že už mu nevěřím ani to, že je oranžový, si radši spolknu celaskon (to opět není arogance, trochu Vás škádlím..).. ráda si přečtu Vaše názory, informací není nikdy dost, je důležité je třídit na ty relevantní a nerelevantní..

0 0
možnosti

E46v66a 62D37r94e22y73o80v96á

29. 8. 2017 21:16

A ještě k tomu vycestování, aby jste neřekl, že jsem Vaši informaci ignorovala.. vzhledem k tehdejší situaci na domácí scéně i ve světě, jak jiné státy vyzobávaly inteligenci a mládež, přetahovali na svá území celé rodiny pro své potřeby, a aby pracovali pro ně a živili jejich národ, se ani nedivím, že tehdejší zákonodárci a politici odmítali pouštět do zahraničí všechny, kdo si o to požádal.. nemohli riskovat, že jim vlastní populace bude zůstávat v cizině, stačilo, kolik jich tam uteklo přes čáru nebo připravenými tzv. útěkovými kanály.. já bych se taky jako hlava státu nezbavovala vlastní populace dobrovolně, to bych to mohla pak rovnou zabalit, kdybych všechny schopný, inteligentní dospělí či děti nechala odejít ke konkurenci, kdo by mně tu pak v tom státě zbyl? Kdo by živil ty starý lidi a nemakačenka, kriminálníky, který by mně tu zbyli, hmm?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS